Typ tekstu: Książka
Autor: Grzegorczyk Wojciech
Tytuł: Strategie marketingowe banków
Rok: 1996
strony konkurencyjnych instytucji finansowych.
Jeśli oferowana jest duża liczba produktów, to może okazać się, że niektóre z nich są wobec siebie konkurencyjne. Odnosi się zwłaszcza do produktów banku. Ustalenie prawidłowych relacji cen wymaga analizy zależności pomiędzy cenami poszczególnych produktów, określenia stopnia ich substytucyjności lub komplementarności oraz analizy kosztów każdego z produktów.

3.6.2. Elementy ceny i strategie cenowe
Cena produktów oferowanych przez bank, to nie tylko wysokość oprocentowania wkładów, kredytów, czy opłaty za czynności bankowe i inne usługi. Oprocentowanie jest głównym, ale nie jedynym elementem ceny. Pozostałe elementy (zwane w praktyce banków niemieckich Konditionen, a w przypadku banków angielskich - conditions
strony konkurencyjnych instytucji finansowych.<br>Jeśli oferowana jest duża liczba produktów, to może okazać się, że niektóre z nich są wobec siebie konkurencyjne. Odnosi się zwłaszcza do produktów banku. Ustalenie prawidłowych relacji cen wymaga analizy zależności pomiędzy cenami poszczególnych produktów, określenia stopnia ich substytucyjności lub komplementarności oraz analizy kosztów każdego z produktów.<br><br>&lt;tit1&gt;3.6.2. Elementy ceny i strategie cenowe&lt;/&gt;<br>Cena produktów oferowanych przez bank, to nie tylko wysokość oprocentowania wkładów, kredytów, czy opłaty za czynności bankowe i inne usługi. Oprocentowanie jest głównym, ale nie jedynym elementem ceny. Pozostałe elementy (zwane w praktyce banków niemieckich &lt;foreign lang="ger"&gt;Konditionen&lt;/&gt;, a w przypadku banków angielskich - &lt;foreign lang="eng"&gt;conditions
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego