Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
produktami europejskimi wytwarzanymi na podstawie wspólnej taniej konstrukcji.
Zmiana strategii markowej - ujednolicono strategię markową, stosowano dwie marki - Whirlpool i Philips, zrezygnowano z innych, np. Bauknecht i Ignis. Przeprowadzono kosztem 135 mln USD wspólną kampanię reklamową, wprowadzającą markę Whirlpool.
Umiędzynarodowienia zakupów - zmniejszono liczbę dostawców Philipsa o połowę; w miarę rozwoju europejskich produktów następuje umiędzynarodowienie źródeł zakupów.
Racjonalizacja aktywów - ograniczono moce produkcyjne i rozwinięto ogólnoeuropejską logistykę, co pozwoliło zmniejszyć stan zapasów o 1/3. Z 36 magazynów pozostało 16, a dalszych 8 miało być zlikwidowanych w 1995r.
4.2. Alianse strategiczne oraz wykupy i przejęcia firm jako reakcja przedsiębiorstw na obecne uwarunkowania na
produktami europejskimi wytwarzanymi na podstawie wspólnej taniej konstrukcji.<br> Zmiana strategii markowej - ujednolicono strategię markową, stosowano dwie marki - Whirlpool i Philips, zrezygnowano z innych, np. Bauknecht i Ignis. Przeprowadzono kosztem 135 mln USD wspólną kampanię reklamową, wprowadzającą markę Whirlpool.<br> Umiędzynarodowienia zakupów - zmniejszono liczbę dostawców Philipsa o połowę; w miarę rozwoju europejskich produktów następuje umiędzynarodowienie źródeł zakupów.<br> Racjonalizacja aktywów - ograniczono moce produkcyjne i rozwinięto ogólnoeuropejską logistykę, co pozwoliło zmniejszyć stan zapasów o 1/3. Z 36 magazynów pozostało 16, a dalszych 8 miało być zlikwidowanych w 1995r.<br>4.2. Alianse strategiczne oraz wykupy i przejęcia firm jako reakcja przedsiębiorstw na obecne uwarunkowania na
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego