Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
kosztami i wymaga restrukturyzacji. Przykładowo można podać, że udział przemysłu przetwórczego w gospodarce Niemiec stanowi 34%, podczas gdy w USA ten wskaźnik wynosi jedynie 18%.
Wiele przedsiębiorstw przyjęło strategię koncentracji działań w swych głównych dziedzinach i najważniejszych grupach produktów, dokonując równocześnie dezinwestycji w sferach mniej istotnych. Stosowano więc strategię koncentracji produktowej, aby móc rozwijać dywersyfikację geograficzną na większej liczbie rynków w krajach Unii Europejskiej. Tak rozumiana restrukturyzacja strategiczna działań przedsiębiorstw była podstawowym motywem wzrostu liczby wykupów i przejęć firm w latach 188586, podczas gdy w latach 199192 tym motywem była chęć wzmocnienia swych pozycji rynkowych.
Jeszcze przed opublikowaniem Białej Księgi w
kosztami i wymaga restrukturyzacji. Przykładowo można podać, że udział przemysłu przetwórczego w gospodarce Niemiec stanowi 34%, podczas gdy w USA ten wskaźnik wynosi jedynie 18%.<br>Wiele przedsiębiorstw przyjęło strategię koncentracji działań w swych głównych dziedzinach i najważniejszych grupach produktów, dokonując równocześnie dezinwestycji w sferach mniej istotnych. Stosowano więc strategię koncentracji produktowej, aby móc rozwijać dywersyfikację geograficzną na większej liczbie rynków w krajach Unii Europejskiej. Tak rozumiana restrukturyzacja strategiczna działań przedsiębiorstw była podstawowym motywem wzrostu liczby wykupów i przejęć firm w latach 188586, podczas gdy w latach 199192 tym motywem była chęć wzmocnienia swych pozycji rynkowych.<br>Jeszcze przed opublikowaniem Białej Księgi w
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego