Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 03.06
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
na ulicy.

Czy uroda sportsmenek to dobry towar medialny? Największe możliwości daje reklama, chociaż rodzimi spece z tej branży pozostają sceptyczni. - W reklamie z udziałem sportowców ważna jest osobowość, wygląd to dodatek - uważa Kuba Kamiński, szef warszawskiej agencji Brain. Osobowość ma ten, kto jest absolutnie najlepszy, bo tylko on nada produktowi właściwy blask, tymczasem polskie dziewczyny, mimo że atrakcyjne, odnoszą sukcesy jednorazowe i raczej umiarkowane. Dlatego w krajowej reklamie sprawdzili się tylko Małysz i chodziarz Korzeniowski, chociaż według Kamińskiego potencjał pana Adama został zmarnowany. - To świetny gość, ale w spotach wypada bez sensu, bo autorzy realizują kiepskie i niedopasowane do niego
na ulicy.<br><br>Czy uroda sportsmenek to dobry towar medialny? Największe możliwości daje reklama, chociaż rodzimi spece z tej branży pozostają sceptyczni. - W reklamie z udziałem sportowców ważna jest osobowość, wygląd to dodatek - uważa Kuba Kamiński, szef warszawskiej agencji Brain. Osobowość ma ten, kto jest absolutnie najlepszy, bo tylko on nada produktowi właściwy blask, tymczasem polskie dziewczyny, mimo że atrakcyjne, odnoszą sukcesy jednorazowe i raczej umiarkowane. Dlatego w krajowej reklamie sprawdzili się tylko Małysz i chodziarz Korzeniowski, chociaż według Kamińskiego potencjał pana Adama został zmarnowany. - To świetny gość, ale w spotach wypada bez sensu, bo autorzy realizują kiepskie i niedopasowane do niego
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego