Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
strategii to możliwość imitacji ze strony konkurencji, zmniejszenie się znaczenia czynnika różnicującego produkt oraz powstanie zbyt dużej różnicy kosztów między przedsiębiorstwem stosującym strategię zróżnicowania a konkurentami, co prowadzi do rozpiętości cen. Przekroczenie pewnej granicy w tym względzie może osłabić lojalność wobec marki i spowodować przerzucenie się części nabywców na tańsze produkty.
Strategia koncentracji polega na koncentrowaniu się przedsiębiorstwa na określonej grupie nabywców, pewnej grupie towarowej lub na rynku geograficznym. Strategia koncentracji zawsze wiąże się z pewnymi ograniczeniami możliwego do osiągnięcia udziału w całym rynku. Wymienione strategie mają uniwersalny charakter i można je stosować na różnych rynkach, oczywiście także w krajach Unii
strategii to możliwość imitacji ze strony konkurencji, zmniejszenie się znaczenia czynnika różnicującego produkt oraz powstanie zbyt dużej różnicy kosztów między przedsiębiorstwem stosującym strategię zróżnicowania a konkurentami, co prowadzi do rozpiętości cen. Przekroczenie pewnej granicy w tym względzie może osłabić lojalność wobec marki i spowodować przerzucenie się części nabywców na tańsze produkty.<br>Strategia koncentracji polega na koncentrowaniu się przedsiębiorstwa na określonej grupie nabywców, pewnej grupie towarowej lub na rynku geograficznym. Strategia koncentracji zawsze wiąże się z pewnymi ograniczeniami możliwego do osiągnięcia udziału w całym rynku. Wymienione strategie mają uniwersalny charakter i można je stosować na różnych rynkach, oczywiście także w krajach Unii
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego