Typ tekstu: Książka
Autor: Goban-Klas Tomasz
Tytuł: Media i komunikowanie masowe
Rok: 2000
się uruchamiać odbiornik, regulować głos i kanały, a potem interpretować symboliczne kody używane w konstrukcji przekazów. Jeszcze pięcioletniemu dziecku dużą trudność sprawia zrozumienie, jak to możliwe, aby na przykład ojciec, który siedzi w sąsiednim pokoju, mógł się jednocześnie pojawić na ekranie telewizora.
Dzieci uczą się także zasad organizacji i struktury programów telewizyjnych oraz ich alokacji w różnych porach dnia i tygodnia. Z badań amerykańskich wynika, że w wieku lat trzech dzieci rozwijają pewne upodobania programowe, przy czym następuje ich zróżnicowanie według płci i wieku [Lyle, 1972]. Nie oznacza to jednak, że oglądają jedynie ulubione programy, one patrzą również na wiele innych, choć
się uruchamiać odbiornik, regulować głos i kanały, a potem interpretować symboliczne kody używane w konstrukcji przekazów. Jeszcze pięcioletniemu dziecku dużą trudność sprawia zrozumienie, jak to możliwe, aby na przykład ojciec, który siedzi w sąsiednim pokoju, mógł się jednocześnie pojawić na ekranie telewizora. <br>Dzieci uczą się także zasad organizacji i struktury programów telewizyjnych oraz ich alokacji w różnych porach dnia i tygodnia. Z badań amerykańskich wynika, że w wieku lat trzech dzieci rozwijają pewne upodobania programowe, przy czym następuje ich zróżnicowanie według płci i wieku [Lyle, 1972]. Nie oznacza to jednak, że oglądają jedynie ulubione programy, one patrzą również na wiele innych, choć
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego