Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
promocyjnych od trzech pozostałych. System promocji pełni funkcję komunikacyjną, której celem jest prezentacja pełnego zbioru użyteczności lub jego części opisywanego w formule 4 x P odbiorcom tworzącym dany segment rynku. W odniesieniu do zachowań konsumenta systemy produktu, ceny i dystrybucji związane są z fazą podejmowania decyzji i realizacji działań. Natomiast promocja odnosi się do wstępnych etapów procesu decyzyjnego i ukierunkowuje jego przebieg w sposób zgodny z założeniami strategii marketingowej. System promocji ma złożoną strukturę, analogicznie do pozostałych elementów marketing-mix. Promocję tworzy kombinacja następujących elementów:
- reklamy,
- public relations,
- akwizycji, rozumianej jako promocja opartej na bezpośrednim kontakcie lub sprzedaży,
- promocji uzupełniającej.
Kombinacja
promocyjnych od trzech pozostałych. System promocji pełni funkcję komunikacyjną, której celem jest prezentacja pełnego zbioru użyteczności lub jego części opisywanego w formule 4 x P odbiorcom tworzącym dany segment rynku. W odniesieniu do zachowań konsumenta systemy produktu, ceny i dystrybucji związane są z fazą podejmowania decyzji i realizacji działań. Natomiast promocja odnosi się do wstępnych etapów procesu decyzyjnego i ukierunkowuje jego przebieg w sposób zgodny z założeniami strategii marketingowej. System promocji ma złożoną strukturę, analogicznie do pozostałych elementów marketing-mix. Promocję tworzy kombinacja następujących elementów: <br>- reklamy, <br>- public relations, <br>- akwizycji, rozumianej jako promocja opartej na bezpośrednim kontakcie lub sprzedaży, <br>- promocji uzupełniającej. <br>Kombinacja
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego