Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
na rolę targów i wystaw międzynarodowych. Ten rodzaj przedsięwzięcia promocyjnego, łączącego w sobie różne formy promocji, odgrywa niejednakową rolę w różnych krajach Unii Europejskiej. Przykładowo, w Wielkiej Brytanii mają one znacznie mniejsze znaczenie, niż na rynku niemieckim.
Firmy niemieckie wydają na uczestnictwo w targach i wystawach ok.20% swych budżetów promocyjnych, podczas gdy przedsiębiorstwa brytyjskie - niecałe 10%. Właśnie w RFN odbywa się bardzo dużo różnorodnych imprez targowo-wystawienniczych, a zatem warto przedstawić największe tego typu imprezy w tym kraju.
Według danych niemieckiego Komitetu ds. Targów i Wystaw - AUMA Ausstellungsund MesseAusschuss der Deutschen Wirtschaft - w 1993r. odbyło się w Niemczech 105 ponadregionalnych
na rolę targów i wystaw międzynarodowych. Ten rodzaj przedsięwzięcia promocyjnego, łączącego w sobie różne formy promocji, odgrywa niejednakową rolę w różnych krajach Unii Europejskiej. Przykładowo, w Wielkiej Brytanii mają one znacznie mniejsze znaczenie, niż na rynku niemieckim.<br>Firmy niemieckie wydają na uczestnictwo w targach i wystawach ok.20% swych budżetów promocyjnych, podczas gdy przedsiębiorstwa brytyjskie - niecałe 10%. Właśnie w RFN odbywa się bardzo dużo różnorodnych imprez targowo-wystawienniczych, a zatem warto przedstawić największe tego typu imprezy w tym kraju.<br>Według danych niemieckiego Komitetu ds. Targów i Wystaw - AUMA Ausstellungsund MesseAusschuss der Deutschen Wirtschaft - w 1993r. odbyło się w Niemczech 105 ponadregionalnych
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego