Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
w nośnikach związanych z początkiem procesu sprzedaży - ulotkach, folderach, informacyjnych reklamach prasowych.
Kod wizualny jest też przekazem zdecydowanie mocniejszym, bardziej sugestywnym, metaforycznym i angażującym odbiorcę. Powoduje to jego większą użyteczność przy wywoływaniu koncentracji uwagi odbiorcy oraz wyodrębnienie przekazu z tła informacji konkurencyjnych. Idealnym przykładem jest wysoka rozpoznawalność pewnej filmowej reklamy promującej sok dla dzieci. Warstwa tekstowa ograniczona była w niej do jednego zdania. Efekt uzyskany był w następujący sposób: przez pierwszą połowę filmu dziecko siedziało spokojnie i nic nie mówiąc, trzymało sok, następnie wypowiedziało kwestię: "A mój sok jest lepszy", po czym siedziało nieme przez następną połowę reklamówki. Siła tej wiadomości
w nośnikach związanych z początkiem procesu sprzedaży - ulotkach, folderach, informacyjnych reklamach prasowych. <br>Kod wizualny jest też przekazem zdecydowanie mocniejszym, bardziej sugestywnym, metaforycznym i angażującym odbiorcę. Powoduje to jego większą użyteczność przy wywoływaniu koncentracji uwagi odbiorcy oraz wyodrębnienie przekazu z tła informacji konkurencyjnych. Idealnym przykładem jest wysoka rozpoznawalność pewnej filmowej reklamy &lt;page nr=21&gt; promującej sok dla dzieci. Warstwa tekstowa ograniczona była w niej do jednego zdania. Efekt uzyskany był w następujący sposób: przez pierwszą połowę filmu dziecko siedziało spokojnie i nic nie mówiąc, trzymało sok, następnie wypowiedziało kwestię: "A mój sok jest lepszy", po czym siedziało nieme przez następną połowę reklamówki. Siła tej wiadomości
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego