Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 02.07
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
rozmowy międzymiastowe i międzynarodowe, choć u nas tańsze, a u nich droższe, w sumie nie są tak kosztowne, jak ludzie powszechnie uważają - przekonuje dyrektor, dodając, że po kampanii Tele2 także TP SA zanotowała wzrost liczby połączeń.

W Telekomunikacji Polskiej nie chcą rozmawiać na temat szwedzkiego konkurenta. Uważają, że dla Tele2 prowokowanie TP SA to zabieg marketingowy, mający w tani sposób przysporzyć spółce popularności. To ich stara metoda: w każdym kraju, gdzie się pojawią, natychmiast wszczynają awantury z miejscowym narodowym operatorem.

- Nie mamy założenia, że musimy być najtańsi - wyjaśnia Barbara Górska, rzecznik TP SA, dodając, że dla klienta poza ceną liczy się
rozmowy międzymiastowe i międzynarodowe, choć u nas tańsze, a u nich droższe, w sumie nie są tak kosztowne, jak ludzie powszechnie uważają - przekonuje dyrektor, dodając, że po kampanii Tele2 także TP SA zanotowała wzrost liczby połączeń.<br><br>W Telekomunikacji Polskiej nie chcą rozmawiać na temat szwedzkiego konkurenta. Uważają, że dla Tele2 prowokowanie TP SA to zabieg marketingowy, mający w tani sposób przysporzyć spółce popularności. To ich stara metoda: w każdym kraju, gdzie się pojawią, natychmiast wszczynają awantury z miejscowym narodowym operatorem.<br><br>- Nie mamy założenia, że musimy być najtańsi - wyjaśnia Barbara Górska, rzecznik TP SA, dodając, że dla klienta poza ceną liczy się
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego