Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Rocznik Pedagogiczny
Nr: 2
Miejsce wydania: Warszawa
Rok wydania: 1974
Rok powstania: 1963
lub socjologicznych jest wciąż jeszcze zbyt znaczny.
4. ORGANIZACJA I PLANOWANIE BADAŃ PEDAGOGICZNYCH
Jeżeli w zakresie problematyki oraz metodologii badań pedagogicznych można mówić o istotnym postępie, to tym bardziej uderzają zaniedbania w zakresie ich organizacji i planowania. Od lat obserwujemy na tym polu zastój, tym bardziej szkodliwy, że utrzymujący niezwykle prymitywne i zacofane formy pracy. Nie ulega wątpliwości, że dochodzimy tutaj do podstawowego źródła zbyt niskiej w minionych latach efektywności pedagogiki w stosunku do potrzeb społecznych.
Organizacji i planowaniu badań naukowych można nadać dwojaki zakres. Po pierwsze, zabiegi w tym zakresie mogą się odnosić do pojedynczych badań lub badań danej placówki
lub socjologicznych jest wciąż jeszcze zbyt znaczny.<br>&lt;tit&gt;4. ORGANIZACJA I PLANOWANIE BADAŃ PEDAGOGICZNYCH&lt;/&gt;<br>Jeżeli w zakresie problematyki oraz metodologii badań pedagogicznych można mówić o istotnym postępie, to tym bardziej uderzają zaniedbania w zakresie ich organizacji i planowania. Od lat obserwujemy &lt;page nr=33&gt; na tym polu zastój, tym bardziej szkodliwy, że utrzymujący niezwykle prymitywne i zacofane formy pracy. Nie ulega wątpliwości, że dochodzimy tutaj do podstawowego źródła zbyt niskiej w minionych latach efektywności pedagogiki w stosunku do potrzeb społecznych.<br>Organizacji i planowaniu badań naukowych można nadać dwojaki zakres. Po pierwsze, zabiegi w tym zakresie mogą się odnosić do pojedynczych badań lub badań danej placówki
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego