Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
wykorzystanie byłoby optymalne lub na przykład zmiana nastawień odbiorcy sprawiają, że przekaz idealny nie istnieje. Szczególnie w sytuacji gdy proces porozumiewania się ograniczony jest tak syntetyczną i pulsacyjną formą, jaka charakteryzuje konwencję reklamy.

Rozdział IV
Reklama jako forma komunikacji
Reklama jest procesem komunikacji, który w ograniczonym zakresie spełnia warunki określające przebieg porozumiewania się opartego na bezpośrednim kontakcie. Kryterium zdolności odbiorcy do percepcji komunikatu, zgodne z intencjami nadawcy realizowane jest dopiero w końcowym etapie kampanii. Również w ograniczonym stopniu redukowany jest poziom niepewności odbiorcy w stosunku do reklamowanego obiektu. Nadawca komunikatu nie ma też możliwości dowolnego ustalania hierarchii ważności między desygnatami wiadomości
wykorzystanie byłoby optymalne lub na przykład zmiana nastawień odbiorcy sprawiają, że przekaz idealny nie istnieje. Szczególnie w sytuacji gdy proces porozumiewania się ograniczony jest tak syntetyczną i pulsacyjną formą, jaka charakteryzuje konwencję reklamy. <br>&lt;page nr=32&gt;<br>Rozdział IV<br>&lt;tit&gt;Reklama jako forma komunikacji&lt;/&gt;<br>Reklama jest procesem komunikacji, który w ograniczonym zakresie spełnia warunki określające przebieg porozumiewania się opartego na bezpośrednim kontakcie. Kryterium zdolności odbiorcy do percepcji komunikatu, zgodne z intencjami nadawcy realizowane jest dopiero w końcowym etapie kampanii. Również w ograniczonym stopniu redukowany jest poziom niepewności odbiorcy w stosunku do reklamowanego obiektu. Nadawca komunikatu nie ma też możliwości dowolnego ustalania hierarchii ważności między desygnatami wiadomości
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego