Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
jego percepcją przy niskim zaangażowaniu odbiorcy, utrudniającym percepcję na poziomie cech semantycznych. Percepcje tego typu charakteryzują tzw. strategie niskiego zaangażowania. Wynika z tego konieczność tworzenia komunikatów efektywnych na poziomie cech niesemantycznych oraz poziomie skojarzeniowym, ponieważ poziomy te nie wymagają percepcji na świadomym poziomie, związanym z silną koncentracją uwagi. Określając strategicznie przebieg procesu reklamy - podstawowym środkiem, jakim dysponujemy są cechy komunikatu odbierane na poziomach niesemantycznych. Celem ich użycia jest pogłębienie poziomu przetwarzania i osiągnięcie poziomu cech semantycznych oraz odnoszących się do odbiorcy. Prawidłowość ta w znacznym stopniu tłumaczy dominację tych cech wiadomości, które decydują o jej strukturze formalnej oraz percepcji na poziomie
jego percepcją przy niskim zaangażowaniu odbiorcy, utrudniającym percepcję na poziomie cech semantycznych. Percepcje tego typu charakteryzują tzw. strategie niskiego zaangażowania. Wynika z tego konieczność tworzenia komunikatów efektywnych na poziomie cech niesemantycznych oraz poziomie skojarzeniowym, ponieważ poziomy te nie wymagają percepcji na świadomym poziomie, związanym z silną koncentracją uwagi. Określając strategicznie przebieg procesu reklamy - podstawowym środkiem, jakim dysponujemy są cechy komunikatu odbierane na poziomach niesemantycznych. Celem ich użycia jest pogłębienie poziomu przetwarzania i osiągnięcie poziomu cech semantycznych oraz odnoszących się do odbiorcy. Prawidłowość ta w znacznym stopniu tłumaczy dominację tych cech wiadomości, które decydują o jej strukturze formalnej oraz percepcji na poziomie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego