Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
się na rynku, dokładnie porównują jakość i ceny konkurujących ze sobą produktów. Ponad 60% z nich czyta prasowe ogłoszenia reklamowe i materiały reklamowe typu direct mail, które są im przysyłane do domów.
W krajach Unii Europejskiej do końca lat osiemdziesiątych liczba ludności czynnej zawodowo zwiększała się i jednocześnie obniżała się przeciętna jej wieku. W latach dziewięćdziesiątych liczba tej grupy ludności zmniejsza się. Prognozy przewidują silniejszy jej spadek w drugiej połowie przyszłego wieku. Zmiany struktury wiekowej ludności czynnej zawodowo przedstawia tabl.13.
Kolejną cechą charakterystyczną procesów demograficznych w krajach Unii Europejskiej jest spadek liczebności gospodarstw domowych. Widać to we wszystkich krajach UE
się na rynku, dokładnie porównują jakość i ceny konkurujących ze sobą produktów. Ponad 60% z nich czyta prasowe ogłoszenia reklamowe i materiały reklamowe typu direct mail, które są im przysyłane do domów.<br>W krajach Unii Europejskiej do końca lat osiemdziesiątych liczba ludności czynnej zawodowo zwiększała się i jednocześnie obniżała się przeciętna jej wieku. W latach dziewięćdziesiątych liczba tej grupy ludności zmniejsza się. Prognozy przewidują silniejszy jej spadek w drugiej połowie przyszłego wieku. Zmiany struktury wiekowej ludności czynnej zawodowo przedstawia tabl.13.<br>Kolejną cechą charakterystyczną procesów demograficznych w krajach Unii Europejskiej jest spadek liczebności gospodarstw domowych. Widać to we wszystkich krajach UE
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego