Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Życie Warszawy
Nr: 20.11
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
Szkoda, że nie wiadomo, kiedy te zmiany zostaną wprowadzone w życie. Na razie pozycja pt. "Modernizacja pl. Zawiszy" nie figuruje jeszcze w żadnym samorządowym budżecie. Osiągnięcie odrzucone Niepewne są losy objazdu placu Zawiszy, czyli tzw. by-passu. W projekcie Kicińskiego zaczyna się on od łącznika ul. Grójeckiej z Al. Jerozolimskimi, przecina Aleje i biegnie wiaduktem nad torami kolejowymi, dalej wzdłuż ul. Kolejowej, do Srebrnej i Złotej w stronę al. Jana Pawła II i Dworca Centralnego. - Takie rozwiązanie dawałoby możliwość ominięcia uciążliwego ronda - tłumaczy Andrzej Kiciński, autor miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. - Pod względem komunikacyjnym to największe osiągnięcie planu - dorzuca. Jednak właśnie to
Szkoda, że nie wiadomo, kiedy te zmiany zostaną wprowadzone w życie. Na razie pozycja pt. "Modernizacja pl. Zawiszy" nie figuruje jeszcze w żadnym samorządowym budżecie. Osiągnięcie odrzucone Niepewne są losy objazdu placu Zawiszy, czyli tzw. <orig>by-passu</>. W projekcie Kicińskiego zaczyna się on od łącznika ul. Grójeckiej z Al. Jerozolimskimi, przecina Aleje i biegnie wiaduktem nad torami kolejowymi, dalej wzdłuż ul. Kolejowej, do Srebrnej i Złotej w stronę al. Jana Pawła II i Dworca Centralnego. - Takie rozwiązanie dawałoby możliwość ominięcia uciążliwego ronda - tłumaczy Andrzej Kiciński, autor miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. - Pod względem komunikacyjnym to największe osiągnięcie planu - dorzuca. Jednak właśnie to
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego