Typ tekstu: Książka
Autor: Dudczak Andrzej
Tytuł: Koparki. Teoria i projektowanie
Rok: 2000
one przewożone w stanie zdemontowanym i na miejscu pracy ponownie składane. Dzięki temu unika się kłopotów związanych z przewozem wielkogabarytowych przedmiotów, to znaczy kłopotów wynikających z przekroczenia skrajni drogowej i nacisku na osie środka transportu. Elementem nośnym nadwozia jest rama (rys. 15.7). Dwa wsporniki osprzętu, wsporniki silnika i wsporniki przeciwwagi, wspólnie z płytą łożyska wieńcowego stanowią jej szkielet. W płycie łożyska wieńcowego znajduje się gniazdo mechanizmu obrotu. Pomosty prawy i lewy służą jako podstawa do mechanizmów nadwozia, w tym również kabiny operatora. Kształtując nadwozie koparki, należy mieć na względzie wymagania wynikające z zasad ergonomii. Zasady te są publikowane w postaci
one przewożone w stanie zdemontowanym i na miejscu pracy ponownie składane. Dzięki temu unika się kłopotów związanych z przewozem wielkogabarytowych przedmiotów, to znaczy kłopotów wynikających z przekroczenia skrajni drogowej i nacisku na osie środka transportu. Elementem nośnym nadwozia jest rama (rys. 15.7). Dwa wsporniki osprzętu, wsporniki silnika i wsporniki przeciwwagi, wspólnie z płytą łożyska wieńcowego stanowią jej szkielet. W płycie łożyska wieńcowego znajduje się gniazdo mechanizmu obrotu. Pomosty prawy i lewy służą jako podstawa do mechanizmów nadwozia, w tym również kabiny operatora. Kształtując nadwozie koparki, należy mieć na względzie wymagania wynikające z zasad ergonomii. Zasady te są publikowane w postaci
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego