miały być przyznawane w ośmiu kategoriach: kampanii reklamowej, filmu reklamowego, reklamy prasowej, radiowej, zewęrznej, wydarzenia promocyjnego, reklamy internetowej oraz reklamy społecznej. Niestety pula nagród nie została wykorzystana.<br>- Znaczna część agencji reklamowych zbojkotowała festiwal. Jest to wynik pogarszającego się z roku na rok poziomu festiwalu. Niektóre agencje postanowiły w tym roku przeczekać i zobaczyć, co wyniknie ze zmian regulaminowych. Okazało się, że słusznie, bo to co właśnie obejrzeliśmy - czyli gala<br>- to jest gwóźdź do trumny tej imprezy, a zmiany przyszły za późno - powiedział Grzegorz Kiszluk.<br><au>(PAP)</></><br><br><div type="news"><br><br><tit>W Tykocinie obchodzono święto Purim</><br><br>W muzeum Wielkiej Synagogi młodzież urządziła zabawy i maskarady, charakterem przypominające