Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 21
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1995
rozgłośni radiowej? Z reguły jest to splot wielu czynników: przywiązania słuchaczy do określonej stacji, zasięgu nadajników, indywidualności i osobowości dziennikarzy oraz prezenterów i wielu innych. Ale najważniejsze wydaje się znalezienie odpowiedniego pomysłu na to, co i dla kogo chce się nadawać. Debiutujące w 1990 roku "Radio dla Ciebie" także stanęło przed tym pytaniem. A - wbrew pozorom - odpowiedź na nie wcale nie była prosta. Był to bowiem okres, gdy nowe rozgłośnie powstawały jak grzyby po deszczu, a rywalizacja o względy słuchaczy przybrała nie spotykane dotychczas rozmiary. Powstał dylemat. Czy ścigać się z nowymi stacjami komercyjnymi, starając się "przebić" je jeszcze bardziej hałaśliwą
rozgłośni radiowej? Z reguły jest to splot wielu czynników: przywiązania słuchaczy do określonej stacji, zasięgu nadajników, indywidualności i osobowości dziennikarzy oraz prezenterów i wielu innych. Ale najważniejsze wydaje się znalezienie odpowiedniego pomysłu na to, co i dla kogo chce się nadawać. Debiutujące w 1990 roku "Radio dla Ciebie" także stanęło przed tym pytaniem. A - wbrew pozorom - odpowiedź na nie wcale nie była prosta. Był to bowiem okres, gdy nowe rozgłośnie powstawały jak grzyby po deszczu, a rywalizacja o względy słuchaczy przybrała nie spotykane dotychczas rozmiary. Powstał dylemat. Czy ścigać się z nowymi stacjami komercyjnymi, starając się "przebić" je jeszcze bardziej hałaśliwą
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego