Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 19.9
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1999
i skuteczna.
Na dodatek działania instytucji nie są koordynowane, a efekty ich pracy
nie odpowiadają oczekiwaniom. Nie zmienia tej opinii fakt, że radcy i
pracownicy polskich placówek dyplomatycznych zajmujący się promocją
powoływani są przez wspólną komisję resortu spraw zagranicznych i
Ministerstwa Gospodarki, zaś PAIZ jest finansowany z budżetu MG i
przedstawiciele tego resortu zasiadają w radzie nadzorczej agencji. Część
polskich akcji promocyjnych finansowanych z budżetu państwa jest po prostu
niepotrzebna. Na przydatne i nieźle przygotowane działania zwykle brakuje
pieniędzy. - To nas obarcza się większością zadań promocyjnych. To jednak
nie my, lecz inne instytucje dostają większość pieniędzy na promocję -
uważa Paweł Dobrowolski
i skuteczna.<br>Na dodatek działania instytucji nie są koordynowane, a efekty ich pracy<br>nie odpowiadają oczekiwaniom. Nie zmienia tej opinii fakt, że radcy i<br>pracownicy polskich placówek dyplomatycznych zajmujący się promocją<br>powoływani są przez wspólną komisję resortu spraw zagranicznych i<br>Ministerstwa Gospodarki, zaś PAIZ jest finansowany z budżetu MG i<br>przedstawiciele tego resortu zasiadają w radzie nadzorczej agencji. Część<br>polskich akcji promocyjnych finansowanych z budżetu państwa jest po prostu<br>niepotrzebna. Na przydatne i nieźle przygotowane działania zwykle brakuje<br>pieniędzy. - To nas obarcza się większością zadań promocyjnych. To jednak<br>nie my, lecz inne instytucje dostają większość pieniędzy na promocję -<br>uważa Paweł Dobrowolski
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego