Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
nastąpił w ostatnim czasie szybki wzrost liczby hipermarketów dzięki korzystnym uregulowaniom prawnym stymulującym ich wzrost oraz dzięki dokonywanym w tym kraju inwestycjom francuskich firm handlowych.
Rozwój tradycyjnych domów towarowych znajduje się w fazie stagnacji, mimo korzystnej ich lokalizacji w centrach miast. Poszukują one w takiej sytuacji nowych atutów konkurencyjnych, co przejawia się we włączaniu do ich asortymentu coraz większej ilości produktów, czyli dywersyfikacji tego asortymentu. Dąży się też do podwyższania jakości sprzedawanych tam produktów. W takim kierunku postępują znane sieci domów towarowych: Galeries Lafayette we Francji, Kaufhof i Karstadt w Niemczech, Rinascente we Włoszech, Bijenkof w Holandii, El Corte IngleMs w
nastąpił w ostatnim czasie szybki wzrost liczby hipermarketów dzięki korzystnym uregulowaniom prawnym stymulującym ich wzrost oraz dzięki dokonywanym w tym kraju inwestycjom francuskich firm handlowych.<br>Rozwój tradycyjnych domów towarowych znajduje się w fazie stagnacji, mimo korzystnej ich lokalizacji w centrach miast. Poszukują one w takiej sytuacji nowych atutów konkurencyjnych, co przejawia się we włączaniu do ich asortymentu coraz większej ilości produktów, czyli dywersyfikacji tego asortymentu. Dąży się też do podwyższania jakości sprzedawanych tam produktów. W takim kierunku postępują znane sieci domów towarowych: Galeries Lafayette we Francji, Kaufhof i Karstadt w Niemczech, Rinascente we Włoszech, Bijenkof w Holandii, El Corte IngleMs w
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego