Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
wiadomościach reklamowych, z reguły nie jest pełna. Podejmowane przez odbiorcę wybory i zachowania konsumenckie w znacznej mierze wynikają z ocen opartych na względnych porównaniach oferty z konkurencyjnymi propozycjami. Nie są więc efektem celów definiowanych przez nadawcę w stosunku do standardu stanu mającego powstać po zakończeniu komunikacji. Efekt ten szczególnie silnie przejawia się w stosunku do reklamowanych obiektów, których zakup ma charakter impulsywny.
Ze względu na pośredni sposób zapisu informacji oraz sytuację odbioru komunikatów, którą cechuje silna zmienność pola docierających sygnałów, określona część informacji przekazywana jest w sposób niezależny od intencji nadawcy, co powoduje znaczny deficyt przekazywanych informacji. Kompensacja powyższych zakłóceń wymaga
wiadomościach reklamowych, z reguły nie jest pełna. Podejmowane przez odbiorcę wybory i zachowania konsumenckie w znacznej mierze wynikają z ocen opartych na względnych porównaniach oferty z konkurencyjnymi propozycjami. Nie są więc efektem celów definiowanych przez nadawcę w stosunku do standardu stanu mającego powstać po zakończeniu komunikacji. Efekt ten szczególnie silnie przejawia się w stosunku do reklamowanych obiektów, których zakup ma charakter impulsywny. <br>Ze względu na pośredni sposób zapisu informacji oraz sytuację odbioru komunikatów, którą cechuje silna zmienność pola docierających sygnałów, określona część informacji przekazywana jest w sposób niezależny od intencji nadawcy, co powoduje znaczny deficyt przekazywanych informacji. Kompensacja powyższych zakłóceń wymaga
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego