Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
zmienia się wraz ze zmianą nastawienia odbiorcy wobec docierających wiadomości. Etapy początkowe kampanii cechuje dominacja czynników formalnych, które zmniejszają zakłócenia odbioru wiadomości i wpływają na jego szybkość. Etapy końcowe wiążą się z dominacją elementów o silnej wartości wyjaśniającej - a więc o raz zbudowanej treści przekazu.
Warunki, jakie spełniać musi skuteczny przekaz reklamowy, są wynikiem syntezy warunków opisujących przebieg komunikacji w jej klasycznej formie oraz kryteriów specyficznych dla danej formy reklamy.
Komunikat musi więc dotrzeć do odbiorcy, zostać dekodowany przez niego na poziomie pierwszego kontaktu z wiadomością. Powinien też określić cechy decydujące o rozpoznawalności komunikatów, które będą po nim eksponowane. Kolejne ekspozycje
zmienia się wraz ze zmianą nastawienia odbiorcy wobec docierających wiadomości. Etapy początkowe kampanii cechuje dominacja czynników formalnych, które zmniejszają zakłócenia odbioru wiadomości i wpływają na jego szybkość. Etapy końcowe wiążą się z dominacją elementów o silnej wartości wyjaśniającej - a więc o raz zbudowanej treści przekazu. <br>Warunki, jakie spełniać musi skuteczny przekaz reklamowy, są wynikiem syntezy warunków opisujących przebieg komunikacji w jej klasycznej formie oraz kryteriów specyficznych dla danej formy reklamy. <br>Komunikat musi więc dotrzeć do odbiorcy, zostać dekodowany przez niego na poziomie pierwszego kontaktu z wiadomością. Powinien też określić cechy decydujące o rozpoznawalności komunikatów, które będą po nim eksponowane. Kolejne ekspozycje
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego