Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
jakości oraz dynamiki przebiegu procesów regulujących kontakt z otoczeniem. Wpływa na ukierunkowanie działania oraz tworzenie się sądów i przekonań oraz ich utrzymywanie. Stanowić także może następstwo dokonywanych przez podmiot wyborów oraz podejmowanych decyzji. Wpływa także na selekcję informacji z otoczenia oraz jakość ich przetwarzania. W odniesieniu do odbioru i interpretacji przekazów reklamowych jest więc czynnikiem modyfikującym jakość przetwarzania, którego natężenie zależy od uprzednio podejmowanych decyzji oraz tworzonych sądów, jak i uprzednich

ekspozycji komunikatów reklamowych. Poziom zaangażowania związany jest z subiektywną oceną ważności informacji, napływających z otoczenia. W odróżnieniu od wpływu ważności na procesy uwagi, jej oddziaływanie na poziom zaangażowania ma charakter
jakości oraz dynamiki przebiegu procesów regulujących kontakt z otoczeniem. Wpływa na ukierunkowanie działania oraz tworzenie się sądów i przekonań oraz ich utrzymywanie. Stanowić także może następstwo dokonywanych przez podmiot wyborów oraz podejmowanych decyzji. Wpływa także na selekcję informacji z otoczenia oraz jakość ich przetwarzania. W odniesieniu do odbioru i interpretacji przekazów reklamowych jest więc czynnikiem modyfikującym jakość przetwarzania, którego natężenie zależy od uprzednio podejmowanych decyzji oraz tworzonych sądów, jak i uprzednich <br>&lt;page nr=58&gt;<br>ekspozycji komunikatów reklamowych. Poziom zaangażowania związany jest z subiektywną oceną ważności informacji, napływających z otoczenia. W odróżnieniu od wpływu ważności na procesy uwagi, jej oddziaływanie na poziom zaangażowania ma charakter
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego