Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
o charakterze ostrzeżeń dotyczących zażywania leku, muszą być zawarte dane o skutkach ubocznych tego leku, w reklamie musi być zawarte stwierdzenie, iż lek niewłaściwie użyty może być szkodliwy dla zdrowia, minimum 20% treści ogłoszeń reklamujących leki powinno mieć charakter ostrzeżeń, przeciwskazań i referencji, nie powinno się przestawiać w środkach masowego przekazu informacji o symptomach choroby, którą ma zwalczać reklamowany lek, w środkach masowego przekazu nie dopuszcza się reklamy przypominającej, nie mającej charakteru informacyjnego, w przypadku reklamy w czasopismach fachowych powinna być podana cena leku i informacja, w jakim zakresie ten koszt może być zrefundowany pacjentowi, niedopuszczalne jest prowadzenie promocji polegającej na
o charakterze ostrzeżeń dotyczących zażywania leku, muszą być zawarte dane o skutkach ubocznych tego leku, w reklamie musi być zawarte stwierdzenie, iż lek niewłaściwie użyty może być szkodliwy dla zdrowia, minimum 20% treści ogłoszeń reklamujących leki powinno mieć charakter ostrzeżeń, przeciwskazań i referencji, nie powinno się przestawiać w środkach masowego przekazu informacji o symptomach choroby, którą ma zwalczać reklamowany lek, w środkach masowego przekazu nie dopuszcza się reklamy przypominającej, nie mającej charakteru informacyjnego, w przypadku reklamy w czasopismach fachowych powinna być podana cena leku i informacja, w jakim zakresie ten koszt może być zrefundowany pacjentowi, niedopuszczalne jest prowadzenie promocji polegającej na
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego