Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
świadomy tego, że jest przedmiotem perswazji, będzie bronił się przed dalszym kontaktem z przekazem lub unikał interpretacji wiadomości. Drugi czynnik związany jest z ograniczonymi możliwościami zapisu specyficznych form perswazji. Wynika to z ograniczonych możliwości kodowania argumentacji w poszczególnych typach komunikatów. Na przykład wykorzystanie kontrastu lub efektu paradoksalnego zestawienia znaczeń elementów przekazu jest praktycznie możliwy do wykorzystania we wszystkich formach reklamy. Jednak środki wymagające realnej manipulacji czasem oraz cechami sytuacji przenosi jedynie zapis filmowy. Decydując się na nadanie strategii ostrych cech perswazyjnch warto rozważyć dwie powyższe sytuacje. W innym przypadku spowoduje to naruszenie przebiegu komunikacji. Istotne jest też, czy daną technikę można
świadomy tego, że jest przedmiotem perswazji, będzie bronił się przed dalszym kontaktem z przekazem lub unikał interpretacji wiadomości. Drugi czynnik związany jest z ograniczonymi możliwościami zapisu specyficznych form perswazji. Wynika to z ograniczonych możliwości kodowania argumentacji w poszczególnych typach komunikatów. Na przykład wykorzystanie kontrastu lub efektu paradoksalnego zestawienia znaczeń elementów przekazu jest praktycznie możliwy do wykorzystania we wszystkich formach reklamy. Jednak środki wymagające realnej manipulacji czasem oraz cechami sytuacji przenosi jedynie zapis filmowy. Decydując się na nadanie strategii ostrych cech perswazyjnch warto rozważyć dwie powyższe sytuacje. W innym przypadku spowoduje to naruszenie przebiegu komunikacji. Istotne jest też, czy daną technikę można
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego