Typ tekstu: Książka
Autor: Mac Jerzy Sławomir
Tytuł: Tajemnica Amwaya
Rok: 1998
do wody jako takiej. W ten sposób zachowuje się warunki lokalne, w których - niezależnie od długości i szerokości geograficznej - proszek Amwaya musi prać lepiej i skuteczniej od innych środków piorących świata. Inne koncerny produkują po kilka różnych proszków, z których każdy jest "lepszy niż każdy inny proszek", o czym codziennie przekonują reklamy. Amway robi tylko jeden. A także tylko jeden wybielacz, jeden płyn do mycia naczyń, jedną pastę do zębów, jeden środek do czyszczenia szyb i tak dalej. Ale każdy z tych produktów musi być najlepszy na świecie. Nie może być przecież kilku najlepszych. Najlepszy może być tylko jeden.
Firmowe przesłanie
do wody jako takiej. W ten sposób zachowuje się warunki lokalne, w których - niezależnie od długości i szerokości geograficznej - proszek Amwaya musi prać lepiej i skuteczniej od innych środków piorących świata. Inne koncerny produkują po kilka różnych proszków, z których każdy jest "lepszy niż każdy inny proszek", o czym codziennie przekonują reklamy. Amway robi tylko jeden. A także tylko jeden wybielacz, jeden płyn do mycia naczyń, jedną pastę do zębów, jeden środek do czyszczenia szyb i tak dalej. Ale każdy z tych produktów musi być najlepszy na świecie. Nie może być przecież kilku najlepszych. Najlepszy może być tylko jeden.<br>Firmowe przesłanie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego