Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 02.07
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
postulat "społecznej odpowiedzialności biznesu". W skrócie: zwłaszcza wielkie przedsiębiorstwa nie mogą zważać jedynie na własny zysk, lecz powinny coś robić dla szerszej społeczności. Jest w tym także ukryta myśl, że politycy nie dają sobie rady z najważniejszymi problemami świata, a zatem tylko partnerstwo biznesu, polityków i organizacji międzynarodowych może przynieść przełom. James Morris, dyrektor Światowego Programu Żywnościowego, sam był wcześniej biznesmenem i ujmuje problem tak: 150 mln dzieci na świecie nie chodzi do żadnej szkoły. Gdyby w szkole dostawały posiłek - może by tam przyszły. 300 mln chodzi do szkoły, ale za mało je, przez co gorzej się uczy, nie mówiąc już
postulat "społecznej odpowiedzialności biznesu". W skrócie: zwłaszcza wielkie przedsiębiorstwa nie mogą zważać jedynie na własny zysk, lecz powinny coś robić dla szerszej społeczności. Jest w tym także ukryta myśl, że politycy nie dają sobie rady z najważniejszymi problemami świata, a zatem tylko partnerstwo biznesu, polityków i organizacji międzynarodowych może przynieść przełom. James Morris, dyrektor Światowego Programu Żywnościowego, sam był wcześniej biznesmenem i ujmuje problem tak: 150 mln dzieci na świecie nie chodzi do żadnej szkoły. Gdyby w szkole dostawały posiłek - może by tam przyszły. 300 mln chodzi do szkoły, ale za mało je, przez co gorzej się uczy, nie mówiąc już
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego