Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Ozon
Nr: 5
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2005
koncertów, wykładów i wydawnictw. Trudne dzieła polskiego kompozytora rozbrzmiewały przez cały rok w standardowych interpretacjach. Uczyniło to zadość estetycznym potrzebom wąskiego kręgu wielbicieli muzyki współczesnej i utrwaliło w masowej świadomości hermetyczny wizerunek wybitnego kompozytora.

Do czasu. Bo oto w sierpniu ubiegłego roku na piątej edycji festiwalu Filharmonia Aukso zorganizowanym w przepięknej scenerii dawnego klasztoru Kamedułów w Wigrach pojawił się Bauer z przyjaciółmi. Największe emocje wśród klasycznych muzyków wzbudził oczywiście image Bunia: luzacki sposób bycia, na poły slangowy styl wypowiedzi, a do tego prowokacyjny pseudonim "Niezgrabne Ręce". Określenie tyleż skromne, co ironiczne, bo Michał Skrok cieszy się opinią wirtuoza nowoczesnego instrumentarium elektronicznego
koncertów, wykładów i wydawnictw. Trudne dzieła polskiego kompozytora rozbrzmiewały przez cały rok w standardowych interpretacjach. Uczyniło to zadość estetycznym potrzebom wąskiego kręgu wielbicieli muzyki współczesnej i utrwaliło w masowej świadomości hermetyczny wizerunek wybitnego kompozytora. <br><br>Do czasu. Bo oto w sierpniu ubiegłego roku na piątej edycji festiwalu Filharmonia Aukso zorganizowanym w przepięknej scenerii dawnego klasztoru Kamedułów w Wigrach pojawił się Bauer z przyjaciółmi. Największe emocje wśród klasycznych muzyków wzbudził oczywiście image Bunia: luzacki sposób bycia, na poły slangowy styl wypowiedzi, a do tego prowokacyjny pseudonim "Niezgrabne Ręce". Określenie tyleż skromne, co ironiczne, bo Michał Skrok cieszy się opinią wirtuoza nowoczesnego instrumentarium elektronicznego
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego