Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy kosmetyczne
Rok: 2004
należy zauważyć, że od czasu "Metra" nie powstało właściwie nic oryginalnego, po co warto byłoby sięgnąć. Dostaję mnóstwo propozycji od ludzi piszących współcześnie i nie znalazłem nic tak interesującego. Czasami pojawia się ciekawy temat, ale nie ma dość dobrego rozwinięcia w tekście. Tak więc musicale w Polsce to są powtórki, przeróbki jakichś dawnych rzeczy, przeniesienia z obcych wzorów, głównie z kultury anglojęzycznej. Chciałbym robić rzeczy oryginalne, sięgać po nowe teksty, ale jest o nie bardzo trudno.
Stąd wyzwanie niezwykłe - mierzenie się z Szekspirem.
Ciężko znaleźć coś lepszego od Szekspira. Nie będziemy uciekali od jego pierwowzoru, bo nie ma powodu. Problemem jest
należy zauważyć, że od czasu "Metra" nie powstało właściwie nic oryginalnego, po co warto byłoby sięgnąć. Dostaję mnóstwo propozycji od ludzi piszących współcześnie i nie znalazłem nic tak interesującego. Czasami pojawia się ciekawy temat, ale nie ma dość dobrego rozwinięcia w tekście. Tak więc musicale w Polsce to są powtórki, przeróbki jakichś dawnych rzeczy, przeniesienia z obcych wzorów, głównie z kultury anglojęzycznej. Chciałbym robić rzeczy oryginalne, sięgać po nowe teksty, ale jest o nie bardzo trudno.<br>Stąd wyzwanie niezwykłe - mierzenie się z Szekspirem.<br>Ciężko znaleźć coś lepszego od Szekspira. Nie będziemy uciekali od jego pierwowzoru, bo nie ma powodu. Problemem jest
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego