Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Przegląd Geograficzny
Nr: 1
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1977
popytu na poszczególne dobra i usługi). Stąd też należy zadać sobie pytanie: w jakim stopniu makrosegment rynku wyodrębniony na podstawie obiektywnych kryteriów geograficznych jest adekwatny dla danego produktu i danej sytuacji rynkowej?
W drugim etapie segmentacji uwzględnia się kryteria organizacyjne. Jak bowiem wykazały badania, takie zmienne jak: struktura rzeczowa i przestrzenna rynku, organizacja układów dystrybucji czy wyposażenie obrotu w czynniki produkcji w istotny sposób różnicują zaopatrzenie rolnictwa w środki do produkcji i usługi. Zadaniem strategii na omawianym rynku jest więc nie tylko oddziaływanie na popyt, lecz także na podaż (bezpośredni dostawcy, producenci). Etap segmentacji rynku oparty na kryteriach organizacyjnych jest ściśle
popytu na poszczególne dobra i usługi). Stąd też należy zadać sobie pytanie: w jakim stopniu makrosegment rynku wyodrębniony na podstawie obiektywnych kryteriów geograficznych jest adekwatny dla danego produktu i danej sytuacji rynkowej?<br>W drugim etapie segmentacji uwzględnia się kryteria organizacyjne. Jak bowiem wykazały badania, takie zmienne jak: struktura rzeczowa i przestrzenna rynku, organizacja układów dystrybucji czy wyposażenie obrotu w czynniki produkcji w istotny sposób różnicują zaopatrzenie rolnictwa w środki do produkcji i usługi. Zadaniem strategii na omawianym rynku jest więc nie tylko oddziaływanie na popyt, lecz także na podaż (bezpośredni dostawcy, producenci). Etap segmentacji rynku oparty na kryteriach organizacyjnych jest ściśle
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego