Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
reklamowej na cechy informacji kodowanych semantycznie powodowałoby znaczne straty związane z motywacyjnym poziomem komunikacji perswazyjnej oraz doprowadzałoby do nadmiernie szybkiego wysycania się treści wiadomości.
Stała reklamowa pełni także istotne funkcje zmniejszające zakłócenia odbioru przekazów reklamowych. Ze względu na obecność stałych i łatwo przyswajalnych motywów w przekazie reklamowym następuje przyspieszenie pogłębienia przetwarzania komunikatu. Zwiększa się także prawdopodobieństwo szybszej koncentracji uwagi odbiorcy na samej wiadomości. Pozwala także na łatwą identyfikację nadawcy oraz źródła informacji. Dominujące wykorzystywanie kodów wizualnych przy konstrukcji stałej reklamowej powoduje także ich mniejszą podatność na zakłócenia odbioru oraz łatwość odbioru. Znak ikoniczny może być interpretowany i dekodowany na podstawie podobieństwa
reklamowej na cechy informacji kodowanych semantycznie powodowałoby znaczne straty związane z motywacyjnym poziomem komunikacji perswazyjnej oraz doprowadzałoby do nadmiernie szybkiego wysycania się treści wiadomości. <br>Stała reklamowa pełni także istotne funkcje zmniejszające zakłócenia odbioru przekazów reklamowych. Ze względu na obecność stałych i łatwo przyswajalnych motywów w przekazie reklamowym następuje przyspieszenie pogłębienia przetwarzania komunikatu. Zwiększa się także prawdopodobieństwo szybszej koncentracji uwagi odbiorcy na samej wiadomości. Pozwala także na łatwą identyfikację nadawcy oraz źródła informacji. Dominujące wykorzystywanie kodów wizualnych przy konstrukcji stałej reklamowej powoduje także ich mniejszą podatność na zakłócenia odbioru oraz łatwość odbioru. Znak ikoniczny może być interpretowany i dekodowany na podstawie podobieństwa
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego