Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
z perspektywy odbiorcy oceniane są jako ważne lub atrakcyjne.
Istnienie powyższych zależności potwierdziły, między innymi, badania Britta, Adamsa i Millera. Rodzinom o typowej strukturze eksponowano 1000 komunikatów reklamowych. Najtrwalej zapamiętane były komunikaty zawierające silne natężenie cech fizycznych informacji, czyli: głośność, jasność i proste relacje wielkości i kształtu, które umożliwiały efektywne przetwarzanie na płytkim poziomie oraz uczenie się na poziomie automatycznym, a także komunikaty odnoszące się do wartości ocenianych przez badanych jako ważne. Wyniki powyższych badań zgodne są też z konsekwencjami wynikającymi z badań nad paradygmatem poziomów przetwarzania, traktującym efektywność zapamiętywania informacji z otoczenia jako efekt jakości przetwarzania informacji, Craika i Lockharta
z perspektywy odbiorcy oceniane są jako ważne lub atrakcyjne. <br>Istnienie powyższych zależności potwierdziły, między innymi, badania Britta, Adamsa i Millera. Rodzinom o typowej strukturze eksponowano 1000 komunikatów reklamowych. Najtrwalej zapamiętane były komunikaty zawierające silne natężenie cech fizycznych informacji, czyli: głośność, jasność i proste relacje wielkości i kształtu, które umożliwiały efektywne przetwarzanie na płytkim poziomie oraz uczenie się na poziomie automatycznym, a także komunikaty odnoszące się do wartości ocenianych przez badanych jako ważne. Wyniki powyższych badań zgodne są też z konsekwencjami wynikającymi z badań nad paradygmatem poziomów przetwarzania, traktującym efektywność zapamiętywania informacji z otoczenia jako efekt jakości przetwarzania informacji, Craika i Lockharta
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego