Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
w większości wypadków na strukturze formy wizualnej wynikającej z przyjętych rozwiązań typograficznych. Nazwa kodowana w znaku wynika w sposób bezpośredni z zapisu literowego. Tendencja ta bardzo często stosowana jest w systemach identyfikacji firm, których działalność dotyczy problemów niezwykle istotnych dla klienta - na przykład kancelarii prawnych lub firm kosultingowych. Typ ten przeważa też w tych znakach graficznych, które powstały kilkadziesiąt lat temu lub dawniej. Drugą grupę tworzą znaki, których osią konstrukcji jest interakcja znaczeń kodowanych w elementach typograficznych oraz w silnie zsyntetyzowanych symbolach graficznych. Symbole te w wielu przypadkach związane są z jedną z osiowych cech marki. Pole znaczeń określane przez znak
w większości wypadków na strukturze formy wizualnej wynikającej z przyjętych rozwiązań typograficznych. Nazwa kodowana w znaku wynika w sposób bezpośredni z zapisu literowego. Tendencja ta bardzo często stosowana jest w systemach identyfikacji firm, których działalność dotyczy problemów niezwykle istotnych dla klienta - na przykład kancelarii prawnych lub firm kosultingowych. Typ ten przeważa też w tych znakach graficznych, które powstały kilkadziesiąt lat temu lub dawniej. Drugą grupę tworzą znaki, których osią konstrukcji jest interakcja znaczeń kodowanych w elementach typograficznych oraz w silnie zsyntetyzowanych symbolach graficznych. Symbole te w wielu przypadkach związane są z jedną z osiowych cech marki. Pole znaczeń określane przez znak
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego