Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Tygodnik Podhalański
Nr: 6
Miejsce wydania: Zakopane
Rok: 1999
wiąże się tylko z nadzieją na korzyści propagandowe, lecz z dostrzeganiem prawdziwych potrzeb Podhala i Zakopanego, na cele bardziej realne. Jeśli by włożono tyle energii i reklamy w walkę o budowę dwupasmówki, ewentualnie kompleksu miasteczka wodnego, zapewnienie bezpieczeństwa (kradzieże samochodów, rozboje), to pewno udałoby się te cele zrealizować w jakimś przewidywalnym terminie.
Do Zakopanego przyjeżdża podobno 4 miliony ludzi rocznie, czyż potrzeba nam reklamy w postaci olimpiady, żeby przyjeżdżało więcej turystów? Chyba nie. Musimy wszystko zrobić, żeby ci ludzie chcieli tu pozostać, aby nie uciekali do miejscowości wypoczynkowych w Austrii i we Włoszech, które wcale nie ubiegając się o organizację olimpiady
wiąże się tylko z nadzieją na korzyści propagandowe, lecz z dostrzeganiem prawdziwych potrzeb Podhala i Zakopanego, na cele bardziej realne. Jeśli by włożono tyle energii i reklamy w walkę o budowę dwupasmówki, ewentualnie kompleksu miasteczka wodnego, zapewnienie bezpieczeństwa (kradzieże samochodów, rozboje), to pewno udałoby się te cele zrealizować w jakimś przewidywalnym terminie.<br>Do Zakopanego przyjeżdża podobno 4 miliony ludzi rocznie, czyż potrzeba nam reklamy w postaci olimpiady, żeby przyjeżdżało więcej turystów? Chyba nie. Musimy wszystko zrobić, żeby ci ludzie chcieli tu pozostać, aby nie uciekali do miejscowości wypoczynkowych w Austrii i we Włoszech, które wcale nie ubiegając się o organizację olimpiady
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego