Typ tekstu: Prasa
Tytuł: CKM
Nr: 6
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1998
od "odwróconego jeźdźca" do standardowego "pieska". Są spoceni jak myszy. Nagle reżyser wydaje Nickowi komendę: "kończ, chłopie". Myśląc pewnie o czymś bardzo odległym, Nick zwiększa częstotliwość klaskania starej zakonnicy. Jak podczas finałowego okrążenia na gonitwie koni, z zapartym tchem czekamy, by Nick doszedł do mety. Ekipa w napięciu rejestruje, jak przewraca oczami i dygocze, aż Ai wpada w rezonans. Nick pospiesznie się wycofuje i pokazuje wszystkim efekty specjalne. W końcu wycieraczka kałuż nasienia, leciwa Meksykanka, wręcza Ai rolkę ręczniczków kuchennych, a ta z podbródka ściera zarówno efekty specjalne Nicka, jak i wyraz ekstazy, jeszcze niedawno rysujący się na jej twarzy. Reżyser
od "odwróconego jeźdźca" do standardowego "pieska". Są spoceni jak myszy. Nagle reżyser wydaje Nickowi komendę: "kończ, chłopie". Myśląc pewnie o czymś bardzo odległym, Nick zwiększa częstotliwość klaskania starej zakonnicy. Jak podczas finałowego okrążenia na gonitwie koni, z zapartym tchem czekamy, by Nick doszedł do mety. Ekipa w napięciu rejestruje, jak przewraca oczami i dygocze, aż Ai wpada w rezonans. Nick pospiesznie się wycofuje i pokazuje wszystkim efekty specjalne. W końcu wycieraczka kałuż nasienia, leciwa Meksykanka, wręcza Ai rolkę ręczniczków kuchennych, a ta z podbródka ściera zarówno efekty specjalne Nicka, jak i wyraz ekstazy, jeszcze niedawno rysujący się na jej twarzy. Reżyser
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego