Typ tekstu: Rozmowa bezpośrednia
Tytuł: rozmowa młodzieży o pracy, komputerze, szkole, relacjach międzyludzkich
Rok powstania: 2001
no są.
No, wypadałoby trochę ciszej. Zaraz przyjdzie i będzie...

O, zobacz, tutaj jest ten..., bilet, nie?
Szanowni państwo!
Aha.
Uszkodzony.
Wiesz, to słowo mnie przerasta.
No weź to, no rób coś...
Ale Agnieszka, no to fajnie. To mogłaś powiedzieć, że...Było powiedzieć, że twoja siostra jest, to byśmy nie przychodzili tak szybko. Oni tutaj w rozmowie, ich troje, a my tu przyszliśmy im przeszkadzać.
Jakie troje, nie ma...
No ich troje!
Ale my mamy, Iwona, jeszcze drugi pokój, mój...Jakby co.
Tak? To co, Agnieszka, możemy wyjść razem? Ja tak się stęskniłam za tobą.
Czemu nikt się nie śmieje...! Czemu
no są.&lt;/&gt;<br>&lt;who5&gt;No, wypadałoby trochę ciszej. Zaraz &lt;gap&gt; przyjdzie i będzie...&lt;/&gt;<br>&lt;gap&gt;<br>&lt;who2&gt;&lt;overlap&gt;O, zobacz, tutaj jest ten..., bilet, nie?&lt;/&gt;&lt;/&gt;<br>&lt;who4&gt;&lt;overlap&gt;Szanowni państwo! &lt;gap&gt;&lt;/&gt;&lt;/&gt;<br>&lt;who1&gt;&lt;overlap&gt;Aha.&lt;/&gt;&lt;/&gt;<br>&lt;who2&gt;&lt;overlap&gt;Uszkodzony.&lt;/&gt;&lt;/&gt;<br>&lt;who3&gt;&lt;overlap&gt;Wiesz, to słowo mnie przerasta. &lt;vocal desc="laugh"&gt;&lt;/&gt;&lt;/&gt;<br>&lt;who5&gt;No weź to, no rób coś...&lt;/&gt;<br>&lt;who1&gt;Ale Agnieszka, no to fajnie. To mogłaś powiedzieć, że...Było powiedzieć, że twoja siostra jest, to byśmy nie przychodzili tak szybko. Oni tutaj w rozmowie, ich troje, a my tu przyszliśmy im przeszkadzać.&lt;/&gt;<br>&lt;who2&gt;Jakie troje, nie ma...&lt;/&gt;<br>&lt;who1&gt;No ich troje!&lt;/&gt;<br>&lt;who3&gt;Ale my mamy, Iwona, jeszcze drugi pokój, mój...Jakby co. &lt;vocal desc="laugh"&gt;&lt;/&gt;<br>&lt;who1&gt;Tak? To co, Agnieszka, możemy wyjść razem? Ja tak się stęskniłam za tobą.&lt;/&gt;<br>&lt;who3&gt;&lt;vocal desc="laugh"&gt; Czemu nikt się nie śmieje...! Czemu
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego