Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Magazyn Polski
Nr: 5
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1979
widzów znajdujących się na stadionie. Ten przykład stanowi z pewnością negatywny przejaw wkraczania reklamy do sportu.
Wspomniano już, że znaczenie reklamy prowadzonej w czasie imprez sportowych wzrosło, odkąd objęte one zostały w szerokim zakresie transmisjami telewizyjnymi. Dzięki temu liczba adresatów, do których można dotrzeć, jest większa niż w każdym innym przypadku. Tak więc mimo wysokich kosztów takiej reklamy może ona być opłacalna. W przypadku popularnych imprez zasięg przekracza często granice jednego kraju. Obok szerokiego zasięgu oddziaływania, reklama w czasie zawodów sportowych umożliwia uzyskanie dużej częstotliwości ukazywania się treści reklamowych. Jak wynika z cytowanego badania w czasie meczu piłkarskiego w RFN każda
widzów znajdujących się na stadionie. Ten przykład stanowi z pewnością negatywny przejaw wkraczania reklamy do sportu. <br>Wspomniano już, że znaczenie reklamy prowadzonej w czasie imprez sportowych wzrosło, odkąd objęte one zostały w szerokim zakresie transmisjami telewizyjnymi. Dzięki temu liczba adresatów, do których można dotrzeć, jest większa niż w każdym innym przypadku. Tak więc mimo wysokich kosztów takiej reklamy może ona być opłacalna. W przypadku popularnych imprez zasięg przekracza często granice jednego kraju. Obok szerokiego zasięgu oddziaływania, reklama w czasie zawodów sportowych umożliwia uzyskanie dużej częstotliwości ukazywania się treści reklamowych. Jak wynika z cytowanego badania w czasie meczu piłkarskiego w RFN każda
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego