Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
nowych typów punktów sprzedaży, np. wprowadzanie do domów towarowych specjalistycznych sklepów przemysłowych w takich branżach, jak produkty tekstylno-odzieżowe, optyka, fotografika i sport. Dzięki temu w tych branżach zwiększa się głębokość asortymentu, co oznacza poprawę konkurencyjności domów towarowych. Tego typu punkty sprzedaży mogą też funkcjonować jako odrębne sklepy detaliczne.
W przypadku niektórych europejskich grup domów towarowych, np. Printemps we Francji i Kaufhof w Niemczech, wpływy z tych nowych typów punktów sprzedaży przewyższają utargi z działalności tradycyjnych domów towarowych.
O stagnacji rozwoju domów towarowych świadczy ich udział w sprzedaży detalicznej. W większości krajów Unii Europejskiej, włącznie z Niemcami, gdzie domy towarowe mają
nowych typów punktów sprzedaży, np. wprowadzanie do domów towarowych specjalistycznych sklepów przemysłowych w takich branżach, jak produkty tekstylno-odzieżowe, optyka, fotografika i sport. Dzięki temu w tych branżach zwiększa się głębokość asortymentu, co oznacza poprawę konkurencyjności domów towarowych. Tego typu punkty sprzedaży mogą też funkcjonować jako odrębne sklepy detaliczne.<br>W przypadku niektórych europejskich grup domów towarowych, np. Printemps we Francji i Kaufhof w Niemczech, wpływy z tych nowych typów punktów sprzedaży przewyższają utargi z działalności tradycyjnych domów towarowych.<br>O stagnacji rozwoju domów towarowych świadczy ich udział w sprzedaży detalicznej. W większości krajów Unii Europejskiej, włącznie z Niemcami, gdzie domy towarowe mają
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego