Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
ludności w tych krajach. W miarę wzrostu gospodarczego krajów Unii Europejskiej i poprawiania się sytuacji ekonomicznej ich mieszkańców, będzie się zwiększał udział segmentu nabywców AB, czyli nabywców o dochodach wyższych niż przeciętne, i segmentu C, czyli nabywców o dochodach średnich kosztem nabywców o najniższych dochodach. Istnieją w związku z tym przypuszczenia, że zmiany w krajach UE spowodują nie tylko konieczność silniejszego różnicowania cech jakościowych produktów, ale także polaryzacje cen produktów.
Struktury dystrybucyjne mają również ważny wpływ na decyzje cenowe przedsiębiorstw w krajach Unii Europejskiej. Im lepsza pozycja przetargowa producenta w stosunku do pośredników handlowych na danym rynku, tym większa jest jego
ludności w tych krajach. W miarę wzrostu gospodarczego krajów Unii Europejskiej i poprawiania się sytuacji ekonomicznej ich mieszkańców, będzie się zwiększał udział segmentu nabywców AB, czyli nabywców o dochodach wyższych niż przeciętne, i segmentu C, czyli nabywców o dochodach średnich kosztem nabywców o najniższych dochodach. Istnieją w związku z tym przypuszczenia, że zmiany w krajach UE spowodują nie tylko konieczność silniejszego różnicowania cech jakościowych produktów, ale także polaryzacje cen produktów.<br>Struktury dystrybucyjne mają również ważny wpływ na decyzje cenowe przedsiębiorstw w krajach Unii Europejskiej. Im lepsza pozycja przetargowa producenta w stosunku do pośredników handlowych na danym rynku, tym większa jest jego
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego