Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Ozon
Nr: 1
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2005
nerwowy montaż, iskrzenie sensów ostro zderzonych sytuacji, zgrzyty teatralnych materii. Jak sam przyznaje, w teatrze "sampluje, remiksuje, skreczuje mentalnie". - Kiedy wymyślam scenę, od razu kojarzy mi się muzyka - wyjaśnia. Kruszczyński wspomina, że już podczas pierwszej rozmowy o Gogolu Klata wiedział, że w spektaklu wykorzysta wiązankę Boney M.

Równie dużą wagę przywiązuje do miejsca, w którym reżyseruje. - Gogol dlatego w Wałbrzychu, bo rewizor przyjeżdża ze stolicy. Najazd neo-Krzyżaków z "Janulki, córki Fizdejki" ma sens na Dolnym Śląsku ze względu na jego niemiecką przeszłość. Witkacowskie potwory to muszą być postaci w obozowych pasiakach. Dla Hamleta Wyspiański szukał sensu na Wawelu, ja znajduję
nerwowy montaż, iskrzenie sensów ostro zderzonych sytuacji, zgrzyty teatralnych materii. Jak sam przyznaje, w teatrze "sampluje, remiksuje, skreczuje mentalnie". - Kiedy wymyślam scenę, od razu kojarzy mi się muzyka - wyjaśnia. Kruszczyński wspomina, że już podczas pierwszej rozmowy o Gogolu Klata wiedział, że w spektaklu wykorzysta wiązankę Boney M. <br><br>Równie dużą wagę przywiązuje do miejsca, w którym reżyseruje. - Gogol dlatego w Wałbrzychu, bo rewizor przyjeżdża ze stolicy. Najazd neo-Krzyżaków z "Janulki, córki Fizdejki" ma sens na Dolnym Śląsku ze względu na jego niemiecką przeszłość. Witkacowskie potwory to muszą być postaci w obozowych pasiakach. Dla Hamleta Wyspiański szukał sensu na Wawelu, ja znajduję
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego