Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 44
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 1997
częściej miejscem rodzinnych wycieczek i spotkań towarzyskich. - Fascynacja życiem w skali makro wiąże się z poczuciem wolności - przekonuje Anna Giza, socjolog. - Człowiek jest zwierzęciem społecznym, a megainstytucje dostarczają dobrego pretekstu do wyjścia z domu. W dużych skupiskach ludności możemy się upewnić, że inni lubią robić to samo co my - dodaje psycholog Andrzej Samson.
- Życie w stylu makro jest kolejnym amerykańskim produktem, który chętnie zaadaptowaliśmy. W Stanach Zjednoczonych od lat funkcjonują tzw. shopping malls, nawiązujące stylem i rozmiarami do katedr średniowiecznych; przyjęły się one także w Europie Zachodniej. Dzisiaj również w Polsce hipermarkety są miejscem, które odwiedza się najchętniej całą rodziną tuż
częściej miejscem rodzinnych wycieczek i spotkań towarzyskich. - Fascynacja życiem w skali makro wiąże się z poczuciem wolności - przekonuje Anna Giza, socjolog. - Człowiek jest zwierzęciem społecznym, a megainstytucje dostarczają dobrego pretekstu do wyjścia z domu. W dużych skupiskach ludności możemy się upewnić, że inni lubią robić to samo co my - dodaje psycholog Andrzej Samson.<br>- Życie w stylu makro jest kolejnym amerykańskim produktem, który chętnie zaadaptowaliśmy. W Stanach Zjednoczonych od lat funkcjonują tzw. shopping malls, nawiązujące stylem i rozmiarami do katedr średniowiecznych; przyjęły się one także w Europie Zachodniej. Dzisiaj również w Polsce hipermarkety są miejscem, które odwiedza się najchętniej całą rodziną tuż
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego