Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Cosmopolitan
Nr: 02
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
ciekawie opowiadać, mają osobowość i bogate życiorysy. Aroganccy. Bez przerwy się dziwią i ciągle pytają, a jak im się odpowiada, to i tak nie słuchają, bo wszystko wiedzą najlepiej. Otwarci. Wychowani w szacunku dla różnych kultur, obyczajów, przesiąknięci zasadami politycznej poprawności - nawet, jeśli kogoś nie lubią, pilnują, by nie okazywać publicznie niechęci. Konserwatywni. Spędzają wolny czas w swoim gronie, organizują sobie zamknięte kluby, a po paru latach pobytu w Polsce potrafią powiedzieć w naszym języku tylko "dzień dobry" i "na zdrowie". I tak dalej...
Ciekawostką jest fakt, że zagraniczne firmy przyciągają przeważnie określoną kategorię osób - otwartych, przedsiębiorczych, chętnie uczących się nowych
ciekawie opowiadać, mają osobowość i bogate życiorysy. Aroganccy. Bez przerwy się dziwią i ciągle pytają, a jak im się odpowiada, to i tak nie słuchają, bo wszystko wiedzą najlepiej. Otwarci. Wychowani w szacunku dla różnych kultur, obyczajów, przesiąknięci zasadami politycznej poprawności - nawet, jeśli kogoś nie lubią, pilnują, by nie okazywać publicznie niechęci. Konserwatywni. Spędzają wolny czas w swoim gronie, organizują sobie zamknięte kluby, a po paru latach pobytu w Polsce potrafią powiedzieć w naszym języku tylko "dzień dobry" i "na zdrowie". I tak dalej...<br>Ciekawostką jest fakt, że zagraniczne firmy przyciągają przeważnie określoną kategorię osób - otwartych, przedsiębiorczych, chętnie uczących się nowych
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego