Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
społeczeństwa, odgrywają w nim istotną rolę.
Grupa "euronotables" - bardzo konserwatywni ludzie w wieku 35-63 lat: moralist - spokojni, religijni obywatele, dla których największe znaczenie ma zapewnienie swoim dzieciom przyszłości, gentry - bardzo konserwatywni obywatele, zaliczani do elity finansowej, zwracający uwagę na konieczność przestrzegania prawa w każdej sytuacji, strict - bardzo dobrze wykształceni purytanie, zajmujący wysokie stanowiska.
Praktyczna przydatność dla przedsiębiorstw danych na temat eurosegmentów nabywców może polegać na tym, iż określi się, jakiego rodzaju produkty powinny być kierowane do tak rozumianych segmentów i jakie powinny być różnice w marketingu mix, stosowanym odnośnie do poszczególnych segmentów.

2.6. Normy prawne

2.6.1. Regulacja
społeczeństwa, odgrywają w nim istotną rolę.<br>Grupa "euronotables" - bardzo konserwatywni ludzie w wieku 35-63 lat: moralist - spokojni, religijni obywatele, dla których największe znaczenie ma zapewnienie swoim dzieciom przyszłości, gentry - bardzo konserwatywni obywatele, zaliczani do elity finansowej, zwracający uwagę na konieczność przestrzegania prawa w każdej sytuacji, strict - bardzo dobrze wykształceni purytanie, zajmujący wysokie stanowiska.<br>Praktyczna przydatność dla przedsiębiorstw danych na temat eurosegmentów nabywców może polegać na tym, iż określi się, jakiego rodzaju produkty powinny być kierowane do tak rozumianych segmentów i jakie powinny być różnice w marketingu mix, stosowanym odnośnie do poszczególnych segmentów.<br><br>&lt;tit&gt;2.6. Normy prawne&lt;/&gt;<br><br>&lt;tit&gt;2.6.1. Regulacja
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego