Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
samochodów w poszczególnych krajach różnią się o ponad 20%. Największe różnice występują w przypadku samochodu SEAT Ibiza. Na rynku niemieckim kosztuje on równowartość 11244USD plus podatek, natomiast nabywca portugalski wydaje na ten samochód 7941USD.
Przykłady tych różnic prezentuje tabl. 48.

Podobne różnice można pokazać na przykładzie tak wystandaryzowanego produktu, jak puszka Coca-Coli, co pokazuje rys.25.
Istotnym zagrożeniem dla rentowności przedsiębiorstw może stać się taka sytuacja, kiedy ceny będą się ustalać na poziomie krajów o najniższych poziomach cenowych. Jeżeli rzeczywiście byłaby taka presja na największych rynkach UE, czyli w Niemczech, Francji i Wielkiej Brytanii (79% siły nabywczej UE), to przyjętą
samochodów w poszczególnych krajach różnią się o ponad 20%. Największe różnice występują w przypadku samochodu SEAT Ibiza. Na rynku niemieckim kosztuje on równowartość 11244USD plus podatek, natomiast nabywca portugalski wydaje na ten samochód 7941USD.<br>Przykłady tych różnic prezentuje tabl. 48.<br><br>Podobne różnice można pokazać na przykładzie tak wystandaryzowanego produktu, jak puszka Coca-Coli, co pokazuje rys.25.<br>Istotnym zagrożeniem dla rentowności przedsiębiorstw może stać się taka sytuacja, kiedy ceny będą się ustalać na poziomie krajów o najniższych poziomach cenowych. Jeżeli rzeczywiście byłaby taka presja na największych rynkach UE, czyli w Niemczech, Francji i Wielkiej Brytanii (79% siły nabywczej UE), to przyjętą
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego