Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Kurier Szczeciński
Nr: 15/03
Miejsce wydania: Szczecin
Rok: 2002
konsorcjum kilku firm morskich, które wyasygnowałyby środki na uruchomienie linii na Kłajpedę i Ystad. - Barierę materialną można pokonać, ale pewne przyzwyczajenia trudno - stwierdził z rozczarowaniem. Poglądów prezesa Biura Promocji Żeglugi Bliskiego Zasięgu nie podzielają niektórzy menadżerowie tego sektora. - My nie uprawiamy żeglugi wirtualnej - powiedział jeden z nich. - Trzeba postawić ważne pytanie: kto zaproponuje dziś w Szczecinie obiekt, który można byłoby zaadaptować na terminal promowy lub wybuduje taką bazę od podstaw? W Świnoujściu taki terminal przecież już działa i nie do końca jest wykorzystywany - twierdzi zastrzegający anonimowość przedsiębiorca. Jego zdaniem, dla gestora ładunku, czy przewoźnika droższa będzie również sama trasa. - Jeżeli za
konsorcjum kilku firm morskich, które wyasygnowałyby środki na uruchomienie linii na Kłajpedę i Ystad. <q>- Barierę materialną można pokonać, ale pewne przyzwyczajenia trudno</> - stwierdził z rozczarowaniem. Poglądów prezesa Biura Promocji Żeglugi Bliskiego Zasięgu nie podzielają niektórzy menadżerowie tego sektora. <q>- My nie uprawiamy żeglugi wirtualnej</> - powiedział jeden z nich. <q>- Trzeba postawić ważne pytanie: kto zaproponuje dziś w Szczecinie obiekt, który można byłoby zaadaptować na terminal promowy lub wybuduje taką bazę od podstaw? W Świnoujściu taki terminal przecież już działa i nie do końca jest wykorzystywany</> - twierdzi zastrzegający anonimowość przedsiębiorca. Jego zdaniem, dla gestora ładunku, czy przewoźnika droższa będzie również sama trasa. <q>- Jeżeli za
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego