Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 4
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1999
Warto dodać, że testowane auta są trzema najlepszymi w swojej klasie, niezależnie od miejsca zajętego w teście. Kupna żadnego z nich nie będziemy żałować. Dojrzałość konstrukcji i jakość wykonania jeszcze kilka lat temu były nie do osiągnięcia, nawet w autach klas wyższych.



25 METRÓW LUKSUSU


KONFRONTACJA

Audi A8 4.2 quattro/Cadillac Seville STS/Jaguar XJ8/BMW 740i/Mercedes S 500

Na świecie jest sprzedawanych ok. 200 000 luksusowych limuzyn rocznie. Mimo że to niewiele w porównaniu do kilkudziesięciu milionów aut niższych klas, konkurencja w tym segmencie rynku jest spora. Koncerny liczą nie tyle na zysk, ile na prestiż. Porównujemy czołówkę
Warto dodać, że testowane auta są trzema najlepszymi w swojej klasie, niezależnie od miejsca zajętego w teście. Kupna żadnego z nich nie będziemy żałować. Dojrzałość konstrukcji i jakość wykonania jeszcze kilka lat temu były nie do osiągnięcia, nawet w autach klas wyższych.&lt;/div&gt;<br><br><br><br>&lt;div&gt;&lt;gap&gt;&lt;tit&gt;25 METRÓW LUKSUSU&lt;/tit&gt;<br><br><br>&lt;tit&gt;KONFRONTACJA&lt;/tit&gt;<br><br>&lt;tit1&gt;Audi A8 4.2 quattro/Cadillac Seville STS/Jaguar XJ8/BMW 740i/Mercedes S 500&lt;/tit1&gt;<br><br>&lt;intro&gt;Na świecie jest sprzedawanych ok. 200 000 luksusowych limuzyn rocznie. Mimo że to niewiele w porównaniu do kilkudziesięciu milionów aut niższych klas, konkurencja w tym segmencie rynku jest spora. Koncerny liczą nie tyle na zysk, ile na prestiż. Porównujemy czołówkę
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego