Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
we wcześniejszym terminie przemawiają następujące czynniki:
- realizacja współpracy z kontrahentami, którzy przestawili się już na
euro; jest to szczególnie ważne w kontaktach z ważnymi dla firmy dostawcami i odbiorcami,
- uniknięcie kosztów wymiany walut,
- działanie na rynkach finansowych, które przestawiają się na euro już w 1999r.,
- poprawa wizerunku firmy,
- ułatwienie prowadzenia rachunkowości wewnątrz firmy i rozliczeń z
zagranicznymi filiami,
- zwiększenie konkurencyjności firmy, jeśli przedsiębiorstwo podejmuje
przedsięwzięcia, wykraczające poza rok 2002.
Za przestawieniem się przedsiębiorstw na euro w późniejszym terminie przemawiają następujące czynniki i sytuacje:
- chęć ułatwienia dokonywania operacji finansowych przez nabywców w okresie, kiedy nie ma jeszcze banknotów euro,
- dokonywanie rozliczeń finansowych
we wcześniejszym terminie przemawiają następujące czynniki:<br>- realizacja współpracy z kontrahentami, którzy przestawili się już na<br>euro; jest to szczególnie ważne w kontaktach z ważnymi dla firmy dostawcami i odbiorcami,<br>- uniknięcie kosztów wymiany walut,<br>- działanie na rynkach finansowych, które przestawiają się na euro już w 1999r.,<br>- poprawa wizerunku firmy,<br>- ułatwienie prowadzenia rachunkowości wewnątrz firmy i rozliczeń z<br>zagranicznymi filiami,<br>- zwiększenie konkurencyjności firmy, jeśli przedsiębiorstwo podejmuje<br>przedsięwzięcia, wykraczające poza rok 2002.<br>Za przestawieniem się przedsiębiorstw na euro w późniejszym terminie przemawiają następujące czynniki i sytuacje:<br>- chęć ułatwienia dokonywania operacji finansowych przez nabywców w okresie, kiedy nie ma jeszcze banknotów euro,<br>- dokonywanie rozliczeń finansowych
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego