Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Rzeczpospolita
Nr: 09.14
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
rewolucja. Według nich media publiczne mają stracić monopol na realizację misji za pieniądze publiczne. Projekt zakłada, że powstanie jasna definicja tego, czym jest misja publiczna. Natomiast programy, które by ją wypełniały, produkować i potem emitować mógłby każdy nadawca, który wygrałby na nie przetarg. Podobnie sprzedawane czy dzierżawione miałyby być częstotliwości radiowo-telewizyjne. Pieczę nad tym miałaby mieć Fundacja Misji Publicznej.
Rokita powiedział nam, że projekt ekspertów podoba mu się i jest bliski ideom Platformy Obywatelskiej. Dodał, że najważniejszym jego punktem jest właściwe wypełnianie misji publicznej, a nie prywatyzacja mediów. Zastrzegł, że propozycje wymagają debaty i niczego nie można wprowadzać pochopnie.
Jak się
rewolucja. Według nich media publiczne mają stracić monopol na realizację misji za pieniądze publiczne. Projekt zakłada, że powstanie jasna definicja tego, czym jest misja publiczna. Natomiast programy, które by ją wypełniały, produkować i potem emitować mógłby każdy nadawca, który wygrałby na nie przetarg. Podobnie sprzedawane czy dzierżawione miałyby być częstotliwości radiowo-telewizyjne. Pieczę nad tym miałaby mieć &lt;name type="org"&gt;Fundacja Misji Publicznej&lt;/&gt;.<br>&lt;name type="person"&gt;Rokita&lt;/&gt; powiedział nam, że projekt ekspertów podoba mu się i jest bliski ideom &lt;name type="org"&gt;Platformy Obywatelskiej&lt;/&gt;. Dodał, że najważniejszym jego punktem jest właściwe wypełnianie misji publicznej, a nie prywatyzacja mediów. Zastrzegł, że propozycje wymagają debaty i niczego nie można wprowadzać pochopnie.<br>Jak się
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego