Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 4
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1996
do którego dodano układ wymuszonego chłodzenia (w Formule 1 zabronione jest takie rozwiązanie). Espace F1 osiąga prędkość maksymalną około 300 km/h i rozpędza się do 200 km/h w 6,3 s.

Piotr R. Frankowski



CLIO KONTRA CLIO
Piotr R. Frankowski

Dla większości naszych czytelników jest oczywiste, że samochód rajdowy różni się od seryjnego. Ale na czym polega ta różnica? Porównajmy testowane już przez "Motomagazyn" Clio RT, z silnikiem o pojemności 1,4 litra, z rajdowym Clio Maxi grupy A, wykorzystywanym w mistrzostwach Polski przez Bogdana Herinka (Waldemar Doskocz jeździ takim samym autem).
Nadwozie samochodu seryjnego tylko w ogólnych zarysach
do którego dodano układ wymuszonego chłodzenia (w Formule 1 zabronione jest takie rozwiązanie). Espace F1 osiąga prędkość maksymalną około 300 km/h i rozpędza się do 200 km/h w 6,3 s.&lt;/&gt;<br><br>&lt;au&gt;Piotr R. Frankowski&lt;/au&gt;&lt;/div&gt;<br><br><br><br>&lt;div type="art"&gt;&lt;tit&gt;CLIO KONTRA CLIO&lt;/tit&gt;<br>&lt;au&gt;Piotr R. Frankowski&lt;/au&gt;<br><br>Dla większości naszych czytelników jest oczywiste, że samochód rajdowy różni się od seryjnego. Ale na czym polega ta różnica? Porównajmy testowane już przez "Motomagazyn" Clio RT, z silnikiem o pojemności 1,4 litra, z rajdowym Clio Maxi grupy A, wykorzystywanym w mistrzostwach Polski przez Bogdana Herinka (Waldemar Doskocz jeździ takim samym autem).<br>Nadwozie samochodu seryjnego tylko w ogólnych zarysach
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego