Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
uzyskania wyraźnych atutów konkurencyjnych. Dotyczyło to zwłaszcza małych i średnich przedsiębiorstw, które współdziałały z dużymi przedsiębiorstwami, będąc ich poddostawcami. Istotnym czynnikiem wpływającym na konkurencyjność firm Unii Europejskiej był wysoki poziom kosztów produkcji.
Jednak w ostatnim czasie przedsiębiorczość szefów małych i średnich firm europejskich silnie się rozwinęła. Wskazuje na to wyraźnie raport Stowarzyszenia Europe's 500, zrzeszającego 500 najbardziej dynamicznych firm ze Starego Kontynentu. Z tego raportu wynika, że te 500 dynamicznych firm zanotowało w ostatnich latach duży postęp. W latach 19911996 średnio prawie potroiły swe obroty.
We wspomnianym rankingu, uwzględniającym różnorodne kryteria, pierwsze miejsce zajęła hiszpańska firma Tele Pizza S.A., działająca
uzyskania wyraźnych atutów konkurencyjnych. Dotyczyło to zwłaszcza małych i średnich przedsiębiorstw, które współdziałały z dużymi przedsiębiorstwami, będąc ich poddostawcami. Istotnym czynnikiem wpływającym na konkurencyjność firm Unii Europejskiej był wysoki poziom kosztów produkcji.<br>Jednak w ostatnim czasie przedsiębiorczość szefów małych i średnich firm europejskich silnie się rozwinęła. Wskazuje na to wyraźnie raport Stowarzyszenia Europe's 500, zrzeszającego 500 najbardziej dynamicznych firm ze Starego Kontynentu. Z tego raportu wynika, że te 500 dynamicznych firm zanotowało w ostatnich latach duży postęp. W latach 19911996 średnio prawie potroiły swe obroty.<br>We wspomnianym rankingu, uwzględniającym różnorodne kryteria, pierwsze miejsce zajęła hiszpańska firma Tele Pizza S.A., działająca
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego